איך להפיק חתונה בטבע בצורה הטובה ביותר

אז הרגע שכל כך חלמתם סוף סוף הגיע. כעת, נשאר רק לדמיין את הרגעים הקסומים האלה. מה צריך להכין? יש לא מעט דברים שעומדים על הפרק. לרוב, כשמדובר על חתונה בטבע צריכים לתכנן את הרגעים לפרטי פרטים. אז איך בדיוק מכינים חתונה מושלמת? הינה מתכון קצר להופעה המושלמת. כל התשובות כאן 😉

התקציב ובחירת המקום האידאלי

אחד העקרונות החשובים של הפקת אירועים הוא תכנון נכון של תקציב החתונה. בשלב הראשוני, נצטרך לדעת מהו הסכום שנרצה להוציא, והאם יש לנו מקום "לחריגה". יש לתכנן את התקציב בצורה נכונה שתספיק לכל רכיבי האירוע, כמו: אנשי המקצוע, (נפרט על כך בהמשך) אולם האירועים, ומה לא. בשלב הבא, נצטרך לתכנן היכן יתרחש האירוע הקסום. אנו ממליצים לחגוג באווירה שונה בטבע ולא פחות מזה. עוד בשלב זה, תתכוננו ללא מעט כאבי ראש. כמו כן, נצטרך לתכנן בסעיף זה הרבה דברים, כמו: הדיג'יי, תפריט האוכל, העיצוב, תסריט הכניסה, בחירת צלם האירוע, ועוד. בחירת המקום חייב להיות "נאהב" על שני הצדדים! החתן, והכלה.

רצוי ומומלץ גם להשתמש במחשבוני חתונה אשר נמצאים באינטרנט.

בחירת הספקים וחבריהם

אנחנו לא נגיד לכם שזה מובן מאליו, כי זה פשוט לא. בחירת הספקים ואנשי המקצוע, יכולים להיות לפעמים תסבוכת מהסרטים. לשם כך, הכנו לכם טריק מדהים. לאחר בחירת המקום המיועד, שאלו את אנשי המקום האם יש המלצה לספקים כלשהם? לרוב, אנשי המכירות של האולם מחזיקים מחברת, ובה כל הספקים האהובים שאיתם הם עובדים (או מכירים). במידה וההמלצות לא היו "משהו", ניתן להיעזר בחברים ומשפחה, וגם באינטרנט למציאת הספקים הטובים ביותר, ובמחירים הזולים והנוחים לנו.

לפניכם רשימה של ספקים ודברים שייתכן שנצטרך לארגן לחתונה:

  • צלם האירוע, דיג'יי, ואנשי הקול (גם זמרים בא בחשבון).
  • מפיקי אירועים, אנשי בידור ובמה.
  • קייטרינג, מגנטים, אנשי דפוס והדפסה.
  • בלונים מעוצבים, שלטים, ועמדות קפה ומאפה.
  • בר איכותי לאירוע, סידור פרחים, קונדיטוריה ומאפייה.
  • הגברה ותאורה מקצועית, השכרת הרכב, ותכשיטים יוקרתיים.

בחירת הספקים חייבת להיעשות במלוא הרצינות, תשומת לב לפרטים הקטנים היא הכרחית. בחרו בספקים רק כאשר הם המומלצים ביותר, רצוי לבדוק אודותיהם ועל הביקורות בדפי הפייסבוק.

איך להפיק אירוע מוצלח? כמה טיפים

האמת שיש שני דברים חשובים ועיקריים בתכנון החתונה: בחירת המקום, והספקים. אליהם כמובן דיברנו, אז מה עוד? ובכן, יש לנו כמה טיפים מעולים בשבילכם, הנה כמה מהם:

ההתייעצות היא חובה – בפייסבוק תוכלו למצוא נשים בדיוק כמוכן שמתכננות את החתונה. בקבוצות הפופולאריות ביותר, ישמחו לשתף איתכם מחשבות, ואף להתייעץ בכל הנוגע לחתונה, וכך הפוך. ברשת החברתית, תוכלו גם למצוא רעיונות נפלאים לשלב באירוע, ולהדהים את האורחים. בנוסף, אנו ממליצים לכן, ולכם, להיכנס לכמה בלוגים של חתונות, ובהם תוכלו למצוא שלל מידע יקר ערך.

דברו על הדברים החשובים ביותר – מניסיון עבר של כלות באינטרנט, הדברים החשובים חייבים להיאמר כבר מן ההתחלה לספקים. שימו לב: לספקים שום דבר אינו מובן באמת. עקב כך, רצוי לפרט ולוודא שהספק מבין היטב את החשיבות בדבר. לדוגמא: צילום האירוע מתבסס על טעמו של הצלם. לקראת סיום החתונה תופתעו לגלות שהדברים הקטנים ביותר "נעלמו מהתסריט", ולא בכוונה.

אחרון וחביב: שימו משגיח – אחד ההמלצות הכי יקרות והמשובחות הוא להשגיח שהכל "מתקתק". יש לכם או לכן חבר או ידיד קרוב? בן משפחה? רצוי שהוא ישקיף על הנעשה באירוע. אם ההינו חוזרים מעט אחורה, תוכלו לשים לב שדברים לא בוצעו כפי שרצינו. עקב כך, אם ההינו חושבים לשים "מפקח" לפני, הדברים אולי היו נראים אחרת. רצוי לשים איזה חבר טוב שיהיה עם יד על הדופק למשך כל האירוע ולפניו, תאמינו לנו אתם עוד תודו לנו.

לסיכום

הפקת חתונה היא חלום שהתגשם, כן לכולנו. ההרגשה היא חד פעמית, ומתרחשת פעם אחת בחיים. עקב נתון זה, חשוב להיות רגועים ולא בלחץ, להישאר עם יד על הדופק, ולוודא שהכל מתרחש בדיוק כמו שקיוונו. במאמר שלפניכם, פירטנו על בחירת המקום, התקציב, בחירה נבונה של הספקים, רעיונות מבורכים, ואפילו כמה טיפים. מקווים שהצלחנו לקלוע למטרה, מכאן – המושכות בידיים שלכם.

מתכננים
אירוע?
לעוף למעלה