שימוש בסכיני שף לאירועים

נכון להיום בכל מטבח של אולם אירועים ובכל מטבח של שף אשר מבשל לאירועים פרטיים ואירועי חברות, תמיד ניתן למצוא את אותה סכין שף המועדפת עליו וזו אשר משרתת אותו בפעולות קיצוץ וחיתוך מהיר של ירקות, בשרים ועוד. במאמר זה נגולל בפניכם אודות כל הקשור אל החשיבות של שימוש בסכין שף באירועים אלו ואחרים.

התאמתה של סכין שף 

תפקידה של סכין שף היא לבצע חיתוכים מורכבים באופן מדויק, דבר אשר משפיע על הכנת כל תבשיל וכל מנה המוגשת במסגרת אירועים פרטיים ואירועי חברה. כיוון שקיים היצע גדול של סכיני שף המטלה הראשונה של כל טבח היא לבחור את אותה סכין המתאימה לו, אם מבחינת משקל, גודל היד וסוג החיתוכים הנדרשים ממנו. בחירתה של סכין שף איכותית המתאימה לטבח יכולה להוביל לאותה תוצאה מנצחת בה מעוניינים. אי התאמתה של הסכין למטרת החיתוך ולכף ידו של השף יכולה להוביל למנה בינונית ומטה באירוע המתוכנן. 

מדוע רק סכין שף?

השפים אינם מוותרים על שימוש בסכיני שף לאירועים או חתונות בטבע וזאת משום היתרונות הרבים של סכינים אלו:

  • התייעלות – סכין שף יעילה ונוחה יותר מכל סכין מטבח אחרת וכאשר המטרה היא להכין מנות איכותיות לאירועים שונים במהירות, ביעילות ובדייקנות, חשוב לא להתפשר על הסכין בה משתמשים.
  • שימושיות – כאן מדובר על סכין  אשר עשויה פלדה, בעלת משקל קל, בעלת להב חדה, ידית אחיזה נוחה וכזו המאפשרת דיוק מירבי.
  • מהירות – סכיני שף מאפשרות לשפים ולעוזריהם לחתוך במהירות ובאופן מדויק כל סוג מזון בו הם מעוניינים, אם מדובר על בשר, ירקות, דגים ועוד.
  • היצע נרחב של פעולות  – ניתן להשתמש בסכין זאת למטרת פעולות רבות, כמו למשל חיתוך, קיצוץ, פריסת האוכל, קילוף ועוד.
  • בטיחות – כיוון שמדובר על סכין המתאימה למגוון רחב של פעולות מן הסתם זו סכין מאוד בטיחותית בעת חיתוך. אמנם הלהב של סכין זאת מאוד חד, אך כיוון שמדובר על סכין המותאמת הן מבחינת משקל והן מבחינה מבנה ליד של האדם החותך, אין סכנה שמא היא תיפול לו מהיד כאשר הוא מפעיל כוח לחתוך מזון זה או אחר.

לסיכום, סכין שף היא סכין רב תכליתית וניתן להתאים אותה לגודל היד ולצרכיו של כל שף. כמו כן, מדובר על סכין בעלת להב קשיח וחד המאפשר חיתוך מדויק ומהיר של כל מזון בו אתם מעוניינים. כל אחד מאיתנו מודע לכך שבסופו של יום רוב האירועים נמדדים על פי איכות המנות אותן הכין השף ולכן בכדי להגיע אל אותה תוצאה טעימה, צריך לבחור את סכין השף המתאימה ביותר.

מתכננים
אירוע?
לעוף למעלה
כלי נגישות