השכרת מערכות הגברה לאירועי שטח

גם אם אתה מפיק אירועים מקצועי ובעל ניסיון, כזה שכבר הפיק כמה וכמה אירועים משמעותיים במהלך תקופת הקריירה הענפה שלו. וגם אם תפקיד ההפקה נפל עלייך כרעם ביום בהיר ובעל השמחה הפיל עלייך את המשימה המורכבת שנראית לך כאילו היא יצאה מהתוכנית 'המרוץ למיליון' ואתה חייב לדאוג להפקת אירוע שטח מהחלומות עבורו.

חשוב לזכור שתפקיד המפיק מתכתב עם תפקידו של מנכ"ל בחברה גדולה – לחבר בין כל המחלקות ואנשי המקצוע עד ליצירת הרמוניה מושלמת, ממש כמו מנצח במקהלה. מעבר לבחירת המקום המתאים, הזמנת הקהל, השכרת מערכות הגברה, כיבוד, שתייה ומקומות ישיבה נוחים לקהל חשוב לעבוד בצורה מסודרת בכדי לצמצם טעויות ולהעניק לבעל האירוע את כל הסיבות להישאר שמח ורגוע כמה שרק אפשר ביומו המאושר.

השכרת מערכות הגברה – חשוב לזכור:

כאשר פונים לחברת השכרת מערכות הגברה חשוב לפנות לכזאת שתעניק לכם את מקסימום האפשרויות בכדי שתוכלו לבחור עבורכם את הטוב ביותר. כשמתחילים לחשוב על השכרת מערכות הגברה מגלים כי ישנם רמקולים, וגנראטורים שיפעלו בצורה טובה יותר אם איש מקצוע יהיה נוכח במהלך האירוע ובזמן אמת יסייע לכם לבדוק שהכל מתנהל בצורה תקינה. בעל מקצוע שחי את תחום ההגברה יוכל לשים לב לתקלות כשהן עוד קטנות והאוזן שלנו לא מורגלת לתפוס אותן ובכך הוא יצליח לשמור על איכות הציוד מבלי לפגום בהנאת בעלי השמחה.

גנרטור – הלב של האירוע

שימוש בגנראטור במהלך האירוע מהווה עבורנו ספק חשמלי עצמאי וזמני. השימוש בגנראטור, יתבצע כאשר אין אספקה חשמלית מסודרת למבנה או לחילופין במידה והאירוע מתבצע בתנאי שטח. חשוב מאוד לזכור לחשב את ההספק הנדרש מהגנראטורים על פי סך האביזרים שיחוברו אליו וכמובן לדאוג להוספת מקדם בטחון, שהרי לא תרצו להתעסק במציאת מקורות חשמל נוספים או בשינוע גנראטור נוסף במהלך הפקת האירוע שלכם. במידה והאירוע אותו אתם מפיקים משתרע על פני שטח רחב וצרכני המתח מפוזרים מומלץ להשכיר אף יותר מגנרטור אחד בכדי לצמצם מתיחת כבלים באזור האירוע ולמנוע ניתוקי כבלים או מעידות הקהל עליהם, הרי אף בעל שמחה לא מעוניין לסיים את הערב עם דודה שולי בבית החולים לאחר שהיא מעדה על כבלים במהלך החגיגה שלו.

הסאונד של האירוע שלכם

עשיתם ווי על כל רשימת הדברים החשובים לפני האירוע, פניתם לחברת השכרת מערכות הגברה, אבל אל תשכחו את המיקרופונים: כל מפיק מתחיל יגיד לכם שלמיקרופונים ישנה חשיבות גדולה לאיכות הסאונד המושמע באירוע המרגש. כן, גם כאשר מדובר במשפטים ספורים. לכן, כדאי שתבחרו את המיקרופון, סוגו ואיכותו בקפידה. במידה ואתם בוחרים להשתמש במיקרופון ידני הקפידו לדבר באופן ברור ולמקם את המיקרופון בזווית ישרה לסנטר מבלי לקרב אותו יותר מידי לפה כדי שכולם יוכלו להאזין לכם באופן ברור.

חווה ואדם הפקת חתונות

מתכננים
אירוע?
לעוף למעלה
כלי נגישות