כך תפתיעו את האורחים שלכם בחתונה

חתונה, אירוע מאוד מרגש עבור בני הזוג, אבל בנינו, אירוע שכולנו כבר ראינו כמותו הרבה מאוד פעמים. הרי איך עוד אפשר באמת לחדש בחתונה? מה אתם יכולים להביא שלא היה כבר? אנחנו יודעים, גם אתם רוצים להפוך את החתונה שלכם מיוחדת. האמינו לנו, אנחנו ממש לא מזלזלים ברצון הזה. מדובר על דבר טבעי. הרי אתם מזמינים חברים ובני משפחה מכל הארץ, מדובר על היום החשוב בחיים שלכם, זה רק טבעי שתרצו להפתיע את האורחים ולהביא להם משהו שלא ראו עדיין. האמת היא שיש לנו רעיון לזה. 

למה דווקא אומן חושים? 

כי אמן חושים מרגיש את הקהל, כי אמן חושים יודע בדיוק איך להשתלב באירוע כך ששום דבר לא ירגיש מוזר. כי אמן חושים הוא מי שרואה אתכם ויודע בדיוק מה אתם מחפשים כל הזמן. אמן חושים הוא מי שיכול מצד אחד לעשות הופעה גדולה ומרשימה, מה שיתאים לאמצע הערב, כשכולם שיכורים בליבה של המסיבה. אמן חושים גם יכול להביא אותה בקבלת הפנים, כשהאורחים מגיעים והוא זה שעושה להם משהו קטן. בגלל שיש כזה טווח עצום של אפשרויות, אתם למעשה מזמינים אמן אחד, אבל מקבלים אולי חמש אפשרויות שונות שיעשו לכם את החגיגה.

למה ליאור סושרד? כי מה שטוב למשפחת קרדישיאן, טוב גם בחתונה

את ליאור סושרד לא צריך להציג. יש משהו בחן העצום של האומן בנוסף על שנים של ניסיון עם האנשים המפורסמים והעשירים ביותר בעולם, שהופך כל הופעה שלו למסיבה. הרי אין כמו ליאור סושרד כדי להבין את התחושות של הקהל. אין כמו האמן כדי להבין בדיוק מה נדרש ממנו כעת, בדיוק עכשיו. ליאור סושרד הוא מי שיותר מהכל נמצא כדי להפוך את הערב שלכם יחיד ומיוחד. אתם אלו שחוגגים את הרגע הגדול בחיים שלכם, הוא כאן כדי לאפשר לכם ולאורחים להרגיש רגע כאילו אתם כמו כל סלבריטאי אחר בעולם. 

חתונה זה רגע של פעם בחיים

היום יום שלנו לא מורכב מסיפורי אגדות. היום יום שלנו מורכב מעבודה סיזיפית שכוללת הרבה מאוד פרטים קטנים וניסיונות. בדיוק בגלל זה האופציה להפוך את החתונה שלכם דווקא לאירוע בלתי נשכח, זו אופציה שאתם פשוט חייבים לקחת בשתי ידיים. מדובר על הדרך בה אתם יכולים להפוך את האירוע מאירוע בו כולם כבר היו, משהו שכולם חוו, למה שיגרום לכולם לזכור את האירוע. לא רק זה, אלא שבאמת, יש משהו בחתונה שהוא סוג של נס. אנחנו אומרים את זה באמת, בלי לצחוק על זה ובלי להיות צינים, אם זה בסדר לרגע. חשוב לנו דווקא ברגע כזה להגיד באופן הכי פשוט כי חתונה בטבע היא אירוע שבו מתרחש איזה נס והוא האהבה. הרי אף אחד מאיתנו לא יודע באמת מה גורם לאדם אחד להתאהב באחר. אנחנו כן יכולים לדעת שאת התחושה הזו, של נס קטן, אתם יכולים להעביר לאורחים עם הופעה מרגשת ומפתיעה של אמן חושים. 

כל הפרטים מופיעים כאן

חתונה כמו חתונה, מלאה בפרטים ובדברים שצריך לסגור ולנהל מראש. אם אתם מעוניינים בהופעה של ליאור סושרד זה הזמן שלכם ליצור קשר היום.

מתכננים
אירוע?
לעוף למעלה
כלי נגישות