כיצד למצוא את הקייטרינג המתאים ביותר לאירוע שלנו

אירוע משפחתי הוא תמיד דבר משמח, בין אם מדובר בחתונה, ברית, בר מצווה או כל אירוע אחר, התאספותם של המשפחה והחברים על מנת לשמח אותנו היא דבר נפלא. כאשר אנחנו מביאים את המשפחה והחברים לאירוע שלנו אנחנו רוצים שהם יצאו מהאירוע בתחושה טובה.

לצורך כך אנחנו מחפשים אולם אירועים שעומד בדרישות שלנו, תזמורת או  DJמוצלחים, מעצב אירועים תותח, וכל מה שצריך עבור אירוע מושלם. עם זאת, אין ספק שאחד הדברים המשפיעים על ההצלחה של האירוע, הוא כמובן האוכל. לא צריך לעשות מחקר בכדי לדעת שבאירוע עם אוכל טוב המוזמנים יוצאים מרוצים הרבה יותר מאשר אירוע שלא הושקע בו בפן הקולינרי.

כיצד לבחור קייטרינג לאירועים בירושלים?

מקובל והגיוני שאחת הדרכים הפופולריות לפיה אנשים קבועים את הקייטרינג עבור האירוע שלהם, היא כאשר הם השתתפו באירוע אחר בו אהבו את האוכל, והם מעוניינים בקייטרינג גם עבור האירוע שלהם. במקרים בהם אין קייטרינג מסוים שאוהבים, תצטרכו לקבל חוות דעת והמלצות מאנשים אחרים שערכו או השתתפו באירוע.

במקרה כזה מומלץ מאוד שלא לסמוך רק על חוות דעת של אדם אחד, אלא לדבר עם כמה וכמה אנשים שנכחו באירוע בכדי לדעת שאכן האוכל היה ברמה גבוהה. עוד יותר מומלץ לבקש מהקייטרינג לערוך מה שמכונה  'טעימות', שם תוכלו בעצמכם להתרשם מטיב האוכל ומשאר הדברים אותם מציע הקייטרינג.

מה עוד חשוב לשים לב כאשר בוחרים קייטרינג לאירועים בירושלים?

שירותיו של קייטרינג לרוב כוללים עוד כמה דברים מלבד עצם האוכל וגם את הדברים הללו חשוב לברר היטב. במידה והקייטרינג מציע מלצרים אשר ישרתו את האורחים, חשוב מאוד שהמלצרים באירוע שלכם יתנהגו כפי שצריך ולא יגרמו לבעיות.

בנוסף חשוב לשים לב לצורת העריכה של הקייטרינג, האם הכלים מוצאים חן בעיינכם או שתרצו שהקייטרינג ישתמש בכלים אחרים. כמו כן, דבר משפיע מאוד הוא הנראות של המנות, גם כאשר מדובר במנות טעימות וטובות חשוב לשים לב שצורת הסידור של האוכל בצלחת מה שמכונה 'צלחות' נעשה כפי שצריך.

חשיבות ההתאמה של האוכל לכלל האורחים

כידוע על טעם וריח אין להתווכח ותמיד תמצאו מישהו שהאוכל לא לטעמו או לא עמד בציפיות שלו. עם זאת, עליכם כבעלי האירוע מוטל לעשות מה שתוכלו בכדי להשביע את רעבונם של כלל האורחים.

כאשר אתם לוקחים לאירוע קייטרינג חלבי, לדוגמא, תצטרכו לקחת בחשבון שישנם אנשים אשר מתנזרים מאכילת בשר מטעמים כאלה ואחרים, והם ימצאו את עצמם ללא משהו לאכול באירוע.

בכדי למנוע מצב כזה תוכלו לבקש מספר מנות מצומצם אשר אינו כולל בשר עבור מספר אורחים מסוים. כך גם לאנשים המקפידים על כשרות מהדרין, תוכלו להזמין מספר מנות עבורם, בכדי שגם להם יהיה מה לאכול באירוע שלכם ולמנוע אי נעימות שיכולה להיווצר.

מתכננים
אירוע?
לעוף למעלה
כלי נגישות