האטרקציות הכי מתאימות לחתונות טבע

אמנם, חלק מהאורחים מתלהבים מההזדמנות לרקוד, להשתולל ולהשתחרר לצלילי הדי.ג׳י הנפלאים, אבל אחרים לא ממש מתלהבים לבלות את כל הלילה על רחבת הריקודים. גם אם רשימת האורחים שלכם כוללת ברובה אנשים שנהנים לרקוד, וגם אם בחרתם בתקליטן המצויד בשירים המקפיצים ביותר, זה יכול להיות רעיון טוב לתכנן כמה אטרקציות חלופיות שיהוו בידור נהדר לכלל המוזמנים לחתונה שלכם.

יש אטרקציות בידור ייחודיות לחתונות שנערכות בחיק הטבע, ויכולות לשמח אורחים בכול גיל. אם חגיגה עם תותח קצף, נראית לכם פחות מתאימה לאנשים שיגיעו לחתונה במיטב מחלצותיהם, עדיין יש אטרקציות אחרות שיכולות להשיג את המטרה ולהפוך את המוזמנים לאקטיביים.

1.שולחנות משחק, שולחנות קזינו ועמדות מולטימדיה

הטרנד החדש שמשלב במסיבה גם שולחנות משחק, מוכיח את עצמו כמשדרג ומלהיב את חוויית האורחים. אטרקציה זו מאפשרת לאורחים ליהנות מתחרויות כיפיות ומבילוי חברתי מקורי. 

המשחק המלהיב ליד שולחנות המשחק, מאפשר למוזמנים להרים את הראש ממסך הטלפון שלהם, לקום מהכיסא וליהנות ממשחק סנוקר מקצועי, משולחן פוקר יוקרתי, או משולחנות רולטה ובלאק ג׳ק, בעיצובים יוקרתיים ואלגנטיים.

2.צילום קליפ 360 – בשליטה של האורחים

גימיק חדש ומלהיב שמציע הפקת קליפ שמוצג באירוע ב-360 מעלות. הקליפ מצולם בטכנולוגיה חדשנית ומזמינה את הצופים להביט בכול כיוון סביב, סביב וליהנות מחוויה מקורית ומשעשעת. מצלמות מיוחדות מצלמות את הווידאו באיכות גבוהה מאוד, ובעת הקרנתו, הצופים יכולים לשלוט במצלמה ממנה יצפו בווידאו. המשמעות היא שאפשר לצפות בקליפ מכול זווית וכיוון, ולעבור בין המצלמות באמצעות הנעת העכבר – ימינה, שמאלה או למטה למעלה.

3.הפקת אטרקציית פול מון

מסיבת חתונה בסגנון של מסיבת פול מון (ירח מלא), מציעה לזוג, למשפחה ולאורחים – אירוע מושלם וחד פעמי. החתונה מתחילה במסיבת אפטר פארטי צבעונית ומהממת, עם מגוון אפקטים ואביזרים, שזוהרים בתאורה אולטרה סגולית. האורחים לא ישכחו את החתונה שלכם לעולם, וימשיכו לספר על המסיבה הנפלאה עוד זמן רב.

ניתן לשדרג את מסיבת הפול מון עם אטרקציות נוספות כמו:

  • מאפרות מקצועיות בסגנון פול מון
  • מכונת קונפטי להגברת ההתרגשות
  • מכונת עשן ליצירת אווירה מחשמלת
  • בועות סבון
  • לייזרים
  • מכונת שלג
  • תאורת לד ססגונית
  • אמן בלונים שיכין לקהל שלל כובעים ועיצובים שונים מבלונים זוהרים
  • חולצות פול מון זוהרות

4.להציב עמדה מיוחדת לקוראת בקלפים

תנו לאורחים הזדמנות להציץ לעתיד שלהם תוך כדי לגימת משקה מטריף שקיבלו בבר המשקאות. הצבת קוראת בקלפי טרוט בחתונה היא רעיון בידורי נהדר לחתונה שלכם. 

זאת, במיוחד אם המפגש הראשון ביניכם, החתן והכלה, היה ממש צירוף מקרים מוזר, ותכננתם שנושא החתונה יעסוק בגורל, עם פריטים עיצוביים הקשורים למשל לגלגל המזלות או לאלת הגורל.

5.לשכור אומן שיצייר במהלך החתונה לעיני הקהל

יצירת מופת שצייר אומן מול עיני האורחים, תשמש אמנם כמזכרת לזוג הצעיר, אבל זה לא אומר שהאורחים לא יתרגשו כשיצפו באומן בזמן עבודתו. מקמו את האומן במקום שבו הוא יכול לראות את הנוף הטבעי במיטבו, אבל לא רחוק מדי מהאורחים כך שהם יוכלו לגשת אליו ולהתבונן בו בקלות.

6.להציב עמדה יצירתית להכנת זרי פרחים

אם ככלה, תענדי זר פרחים על ראשך ותרצי להעניק גם לאורחים את האפשרות להתקשט בזר פרחים רענן, העמידי תחנה שבה יוצבו כל האביזרים שיאפשרו לכל אחד ליצור בקלות זר פרחים משלו. לשם כך יש להכין כמה דליים עם פרחים וצמחים טריים בגוונים התואמים לערכת הצבעים של החתונה שלכם, חוטי רפיה, סרטים ומספריים. אלה יאפשרו לכל אורח ואורחת לשזור לעצמם זר פרחים יפה.

חווה ואדם הפקת חתונה בטבע

מתכננים
אירוע?
לעוף למעלה
כלי נגישות